Díptic informatiu i vídeo promocional

Estimades famílies,

A continuació, us compartim el díptic informatiu amb els principals trets característics de la nostra escola així com un vídeo muntatge que hem creat perquè pugueu veure els diferents espais del nostre centre i la metodologia que empram en el dia a dia a Educació Infantil.

Esperem que us agradi moltíssim !!!

Queridas familias,

A continuación, os compartimos el díptico informativo con los principales rasgos característicos de nuestro colegio así como un vídeo montaje que hemos creado para que podáis ver los diferentes espacios del centro y la metodología que utilizamos cada día en Educación Infantil.

¡¡¡ Esperamos que os guste muchísimo !!!

PRESENTACIÓ CEIP SA BLANCA DONA 2020 / 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *