NADALES 2021 A L’ESCOLA

Podeu veure les actuacions de les Nadales 2021 clicant damunt de la imatge.
– – – – – – –
Podéis ver las actuaciones de los Villancicos 2021 clicando sobre la imagen.

Jornada Paralímpica al CEIP Sa Blanca Dona

L’esportista paralímpica Marta Arce, judoka amb discapacitat visual que ha participat als darrers Jocs Paralímpics de Tokyo 2020 i amb múltiples medalles en el seu palmarés, va visitar ahir el nostre centre per fer-nos una xerrada als alumnes de cinquè i sisè de Primària i conscienciar-nos sobre la situació de les persones amb discapacitat a la pràctica esportiva. A més, també vam poder practicar diferents esports adaptats com ara el volei sentat, el futbol 5 per a persones amb ceguera total, el goalball o el judo.

Aquesta jornada paralímpica forma part del programa “Esport inclusiu a l’escola” que es porta a terme a Eivissa per primera vegada amb 10 centres d’educació infantil, primària i secundària.

A continuació us deixam amb algunes instantànies d’aquesta jornada on vam guadir moltíssim. Moltíssimes gràcies Marta per la teua amabilitat, els valors que ens has transmès i pel teu exemple de superació i de perseverància. Per moltíssimes medalles més !!!

GRADUACIÓ DELS CURSOS 6è B i C

Avui s’ha celebrat la graduació de final d’etapa dels alumnes de 6è B i 6è C.

Compartim les fotos que hem fet als dos grups!

ENHORABONA per aquest final d’etapa i ENDAVANT amb la nova!

Fotografia de grup (6è B)
Fotografia de grup (6è C)

A continuació us compartim les fotos individuals dels i de les alumnes, i les de grup, per si les voleu descarregar i guardar-les com un bon record!

Clic AQUÍ per accedir a la carpeta.

REUNIÓ DE DELEGATS I DELEGADES

El dilluns 2 de juny es va celebrar la reunió de delegats i delegades on els alumnes varen fer arribar les seves propostes a l’equip direciu. De ben segur que haurà estat productiva per a poder millorar la nostra escola!

Delegats i delegades de 1r cicle
Delegats i delegades de 2n cicle

8 DE MARÇ: DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

Ja tenim el montatge de les activitats i tasques que es varen fer el dia 8 de març, els resultats són ESPECTACULARS!

Enhorabona a tots/es els/les alumnes que ho heu fet possible!

Clica a la imatge per gaudir del VÍDEO!

A més de dur a terme activitats durant tota la setmana, l’ajuntament ens va repartir estels! Al següent vídeo podem veure en Joan Mathew, de 6è C, fent-lo volar al terrat de casa!

Clica a damunt la imatge per visualitzar el vídeo!