Projecte “Patis inclusius”

El passat dimarts 4 de febrer vam començar amb el primer dia de patis inclusius.

Aquest projecte de “Patis inclusius” és una iniciativa que s’ha plantejat des de la Comissió de Patis Dinàmics i on el principal objectiu és incloure a l’alumnat amb necessitats educatives especials d’infantil i primària així com també a l’alumnat d’aula U.E.E.C.O. del nostre centre.

Des d’ara i fins final de curs portarem a terme aquest projecte amb una freqüència quinzenal tant en hora de pati d’Educació Infantil com de Primària, de manera que tots els nivells hi podran participar entre 2-3 vegades.

L’activitat amb la que hem començat aquest projecte és la de “Cèrcols musicals”.

A continuació us deixam amb algunes fotografies i un vídeo de com va anar l’altre dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *