Practicam l’handbol !

Des del passat dilluns 3 de febrer, els alumnes de 3r de Primària estam fent una Unitat Didàctica d’Handbol on aprofitam per posar en pràctica i refrescar allò que vam aprendre durant la promoció que varen venir a fer-nos d’aquest esport des del HC Eivissa.

Aquest mateix club ha organitzat pel proper dilluns 17 de febrer una diada esportiva al poliesportiu de “Es Pratet” on el nostre alumnat de 3r de Primària s’enfrontarà al col·legi de Sa Bodega.

Estam molt emocionats de que arribi aquest dia i poder conèixer i fer noves amistats i gaudir tots junts d’un dia esportiu !!!

Us deixam fotografies d’algunes activitats que estem realitzant aquestos dies com el joc de “Les 10 passades”, “El mocadoret d’handbol”, etc.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *