Diada d’handbol a “Es Pratet”

Durant aquesta setmana i per finalitzar la promoció d’Handbol, l’HC Eivissa va organitzar una diada d’Handbol al pavelló municipal de Es Pratet.

Els cursos de Tercer, Quart i Cinquè d’Educació Primària de la nostra escola han realitzat aquesta trobada amb l’escola de Sa Bodega.

Dilluns 17 de Febrer va ser el torn dels companys de Tercer, dimarts 18 dels companys de Quart i dimecres 19 dels alumnes de Cinquè de Primària.

Prèviament, els havíem dividit en 4-5 equips i durant tot el matí varen realitzar diferents partits entre ells i contra equips de Sa Bodega.

Ens ho vàrem passar d’allò més bé!

A continuació, us deixam algunes instantànies dels companys de Tercer.