DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA

Estimades famílies,

Avui us proposem una activitat voluntària per tot l’alumnat d’Educació Primària que podeu realitzar amb els vostres fills i filles.

El dissabte va ser EL DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA i ,per tant, us proposem que cerqueu un poema que us agradi.

Una vegada triat aquest poema, el podeu copiar a un full (foli en blanc, de llibreta, etc) i decorar-lo.

Aprofitam l’ocasió per compartir-vos el poema “Illa Fidel” del poeta eivissenc Marià Villangómez al següent enllaç (https://docs.google.com/document/d/17mwkClpaQpeDNkCf5IBTDeEaD32T-5Mj1NbCC6jdzSg/edit?usp=sharing). Aquest poema ha estat traduït amb pictogrames per na Inés Roldán, mestra de l’aula U.E.E.C.O del nostre centre.

En tornar a l’escola, podreu portar aquestos poemes i els penjarem al hall de l’escola (igual que vàrem fer amb la decoració nadalenca).

Però per motivar-vos encara més a realitzar aquesta activitat tan polida hem decidit que ens podreu manar fotos del vostre poema i amb totes les fotos que rebem, crearem una presentació i la publicarem també a la pàgina web de l’escola. I…si algú li fa ganes, podeu també gravar un vídeo en horitzontal mentre reciteu el vostre poema !!!

ANIMEU-VOS !!!

A continuació, us deixam els correus electrònics dels tutors i tutores d’Educació Primària perquè els pugueu fer arribar les diferents fotos i poder compartir a la web els resultats:

1r A (Eli) rsoriano@ceipsablancadona.com

1r B (Mireia) mireia@ceipsablancadona.com

4t A (Sebas) sebastia@ceipsablancadona.com

4t B (Ana Tuells) ana@ceipsablancadona.com

2n A (Vero) vperis@ceipsablancadona.com

2n B (Cata) caterina@ceipsablancadona.com

5è A (Santi) spizarro@ceipsablancadona.com

5è B (Eva) eva@ceipsablancadona.com

3r A (Elia) eulalia@ceipsablancadona.com

3r B (Ana) anagarcia@ceipsablancadona.com

6è A (Ricardo) rlopez@ceipsablancadona.com

6è B (Albert Royes) albertroyes@ceipsablancadona.com

IMPORTANT!!!

*Recordau que aquest és un espai públic. Si no voleu que els vostres fills/es surtin a la pàgina web o NO HAVEU SIGNAT l’autorització d’imatge, podeu enviar una foto on tan sols aparegui la seua creació. _____________________________________________________________________________________________________________________

Queridas familias,

Hoy os proponemos una actividad voluntaria para todo el alumnado de Educación Primaria que podéis realizar junto a vuestros hijos/as.

El pasado sábado fue el día Internacional de la Poesía y, por tanto, os proponemos que busquéis un poema que os guste.

Una vez elegido el poema que más os gusta, lo podéis copiar en una hoja (folio en blanco, de libreta, etc.) y decorarlo.

Aprovechamos la ocasión para compartiros el poema “Illa Fidel” del poeta ibicenco Marià Villangómez en el siguiente enlace (https://docs.google.com/document/d/17mwkClpaQpeDNkCf5IBTDeEaD32T-5Mj1NbCC6jdzSg/edit?usp=sharing). Este poema ha sido traducido con pictogramas por Inés Roldán, maestra del aula U.E.E.C.O. de nuestro centro.

Al retomar las cases, podréis traer estos poemas y los colgaremos en el hall del colegio (igual que ya hicimos con la decoración navideña).

Pero para motivaros más todavía a realizar esta actividad tan bonita hemos decidido que nos podéis mandar fotos de vuestro poema y con todas las fotos que recibamos, crearemos una presentación y la publicaremos también en la página web del colegio. Y…si alguien tiene ganas, podéis también grabar un vídeo en horizontal mientras recitáis vuestro poema !!!

¡¡¡ ANIMAOS !!!

A continuación, os dejamos los correos electrónicos de los tutores/as de Educación Primaria para que les podáis enviar las diferentes fotos y/o vídeos y compartir después todos los resultados en la web del centro:

1º A (Eli) rsoriano@ceipsablancadona.com

1º B (Mireia) mireia@ceipsablancadona.com

4º A (Sebas) sebastia@ceipsablancadona.com

4º B (Ana Tuells) ana@ceipsablancadona.com

2º A (Vero) vperis@ceipsablancadona.com

2º B (Cata) caterina@ceipsablancadona.com

5º A (Santi) spizarro@ceipsablancadona.com

5º B (Eva) eva@ceipsablancadona.com

3º A (Elia) eulalia@ceipsablancadona.com

3º B (Ana) anagarcia@ceipsablancadona.com

6º A (Ricardo) rlopez@ceipsablancadona.com

6º B (Albert Royes) albertroyes@ceipsablancadona.com

IMPORTANTE!!!

*Recordad que esto es un espacio público. Si no queréis que vuestro hijo/a salga en la página web o NO HABÉIS FIRMADO la autorización de imagen, podéis enviar una foto donde solamente aparezca su creación.

1. Infantil

Fantàstica idea per estimar la poesia! 👏 Els boixos i les boixes d’Infantil ens sumem a la proposta. En els nostres reptes podeu veure com hem representant gràficament una poesia de la primavera🌼🌻🍀