ACTIVITAT AMIPA “Recerca dels ous de Pasqua”(Búsqueda de los huevos de Pascua)

Clicant damunt de la imatge podeu accedir al vídeo de l’activitat de l’AMIPA del passat dissabte 2 d’abril a l’escola. Amb la presència de més de 200 persones, es va portar a terme la gimcana amb l’objectiu que els infants poguessin aconseguir els ous de Pasqua.

Clicando sobre la imagen podéis acceder al vídeo de la actividad de la AMIPA del pasado sábado 2 de abril en el colegio. Con la presencia de más de 200 personas, se llevó a cabo la yincana con el objetivo que los niños/as pudiesen conseguir los huevos de Pascua.