Les portes de l’escola

Des de la comissió de Convivència es va proposar com a activitat de cohesió de grup el disseny per poder decorar la porta de cadascuna de les aules del centre. L’alumnat havia de pensar quin nom volia per la seua classe i participaven activament en el disseny i la creació de la seua porta.

A continuació us mostrem les imatges de com han quedat les portes de tota l’Educació Primària i l’aula UEECO així com de les aules d’Anglès, Música i Educació Física. Des de l’equip de suport del centre també han volgut participar fent la seua porta.