REPTES

05/05/2020

El repte d’avui és…

MESURAR!

Per treballar de manera lúdica els nombres, dedicam el repte d’avui a mesurar objectes o espais que tenim a casa. Ho farem amb el propi cos (peus, mans) o amb material quotidià (peluixos, llapis, plats, culleres…).

Per exemple, alguna vegada heu pensat quants de retoladors mesura el llit?

O, quantes sabates necessitam per saber la llargada de la taula?

Quantes pedres hem de col·locar per fer una filera tan llarga com el sofà?

Fins i tot es pot mesurar en vertical, com per exemple enllaçar mocadors per veure com de llarga és la porta del bany o cercar un moble que sigui de la mateixa mida que tu! 

Molt important, heu d’escriure el nombre per saber quant ha mesurat! Als/les més grans, us convidam a escriure el nom de l’objecte i el resultat al costat.

Què estem treballant amb l’activitat?

  • Treballar els nombres i el comptatge.
  • Afavorir el concepte de mesura a partir d’experiències reals (observació i manipulació).
  • Millora del traç en escriure els nombres (i el nom de l’objecte per als més grans).

No oblideu enviar una foto al correu de la tutora abans de demà a les 12h. Així es podrà penjar el recull el més aviat possible. Gràcies!

Abaix us deixam els nostres exemples ⇩⇊

_________________________________________________________________________________________________________________________

El reto de hoy es…

MEDIR!

Para trabajar de manera lúdica los números, dedicamos el reto de hoy a medir objetos o espacios que tenemos en casa. Lo haremos con el propio cuerpo (pies, manos) o con material cotidiano (peluches, lápices, platos, cucharas…).

Por ejemplo, alguna vez habéis pensado cuántos de rotuladores mide la cama?

O, cuántos zapatos necesitamos para saber la longitud de la mesa?

Cuántas piedras tenemos que colocar para hacer una hilera tan larga como el sofá?

Incluso se puede medir en vertical, como por ejemplo enlazar pañuelos para ver cómo de larga es la puerta del baño o buscar un mueble que sea de la misma medida que la tuya!

Muy importante, ¡tenéis que escribir el número para saber cuánto ha medido! A los/los más grandes, os invitamos a escribir el número del objeto y el resultado al lado.

¿Qué estamos trabajando con la actividad?

  • Trabajar los números y el conteo.
  • Favorecer el concepto de medida a partir de experiencias reales (observación y manipulación).
  • Mejora del trazo al escribir los nombres (y el nombre del objeto para los más grandes).

No olvidéis enviar una foto al correo de la tutora antes de mañana a las 12h. Así se podrá colgar la compilación de fotos lo antes posible. ¡Gracias!

A continuación os dejamos nuestros ejemplos ⇩⇊

————————————

EXEMPLES/EJEMPLOS:

 

7 comentaris

    1. Infantil Autor de l'article

      ¡Genial! Compartir una receta aprendida en ese curso es una maravillosa manera de promover la cultura de nuestra preciosa isla 👏 ¡Estamos deseando veros con “las manos en la masa”!👩‍🍳👨‍🍳

    1. Infantil Autor de l'article

      Bon dia, Gonzalo!
      Les fotos s’envien al correu de la tutora.
      En el teu cas la safata d’entrada de coramartinez@ceipsablancadona.com està desitjant rebre fotos de la piratilla fent el repte😜.

      Aquestes són les adreces de les mestres, per si qualcú té el mateix dubte:

      3 anys A (Carmen): carmenm@ceipsablancadona.com
      3 anys B (Bàrbara): bllado@ceipsablancadona.com

      4 anys A (Coraima): coramartinez@ceipsablancadona.com
      4 anys B (Begoña): bego@ceipsablancadona.com

      5 anys A (Marga): mcalafell@ceipsablancadona.com
      5 anys B (Inma): ilopez@ceipsablancadona.com
      5 anys C (Gina): ginamartinez@ceipsablancadona.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>